



závodní auto na ostrou jízdu z toho přímo nechci mít, spíš jen na takovou svižnou sportovní jízdu na cestách, aby to dobře sedělo na silnici a bez problému z toho šlo tahat 120-130km/h a někdy
s převodem 4,22 a pneu 175/65, aby to mělo i nějaké to lepší zrychlení no a nějakého toto vačičáka 



), mal som v plane robit GO náprav a pekne si repasnut aj kyvku, nemal som problem s olejom tecucim do brzd, ani polosi sa mi nelamali, auto sedel na ceste dobre, vsteko hovorilo preto aby som nechal kyvku, ale raz sa kumne dostala vlecka ( este aj vtedy som stale chcel repasnut kyvku, to bolo v case ked minno zacal chystat vlecku), ale nakonec sa to vyvinulo tak, ze som predsa repasol vlecku a uz pol roka ju jazdim ,a doteraz sa bucham do hlavy ze som to nemenil skor, jazdne vlastnosti a hlucnost su neporovnatelne, jak pisu ostatny kym neskusis neuveris, tak ja by som ti urcite vymenu za vlecku urcite doporucil


já bych se ktomu i přiklonil jednu sem tu i nabízel.. na jednu stranu je to pořád serie na normální ježdění a na sportovnější jízdu to moc není ale příjde mi to prostě tak nějak škoda když je to v pěkném stavu to předělávat .. ale to je jen můj názor :)









-> minno: no nic moc, vy těch dílů máte mnohem víc
-> dakar.cz: určitě máš pravdu, ale já furt nevím, co na té kyvně všichni pořád vidíte špatného, od Aceboss jsem slyšel, že na kyvce škodovky lítali rally, když nebyla vlečka, navíc s vlečkou jsou taky problémy, není to žádná božsky osvícená náprava
a když teď před technickou chci dělat výměnu gufer na kyvce, aby m i olej necákal do bubnů a pak se mi minimálně rok, nechce dávat jiná náprava, já nespravuji věci, abych je v zápětí vyhodil z auta ven...





zkus jen tak z prdele jak budeš mít chvíly sestavit zahrádku a hodit na vůz

